ژان ساعتهای آنلاین را به صورت آنلاین می فروشد و او با کمپین های خرید گوگل موفقیت بزرگی داشته است. او دوست دارد تجارتش بهتر انجام شود.
تبلیغات تبلیغات چگونه می توانند سودآوری بیشتری داشته باشند؟
با تبلیغات خرید ، او می تواند از رنگ ها و حروف بزرگ در توضیحات محصول استفاده کند تا آنها را از دیگران متمایز کند.
با تبلیغات خرید ، می تواند اطمینان حاصل کند که تخفیف محصولات موجود خود همیشه مهمترین آنهاست.
با تبلیغات خرید ، می تواند اطمینان حاصل کند که تخفیف محصولات خود همیشه بهترین بازده سرمایه گذاری (ROI) را ایجاد می کند.
با تبلیغات خرید ، وی می تواند مشتریان را ترغیب به خرید با استفاده از تبلیغات Merchant کند.

 

دو مزیت مناقصه خودکار چیست؟ دو جواب را انتخاب کنید.
نتایج تضمین شده
CPA بالاتر
تجزیه و تحلیل متقاطع
صرفه جویی در وقت
تجزیه و تحلیل رقابت

 

 

تبلیغات خرید به مشاغل آنلاین کمک می کند تا حتی قبل از اینکه مشتریان احتمالی تبلیغاتی را برای محصولات خود باز کنند
این امر به این دلیل است که خریداران احتمالاً فروش خود را بسته .
هنگامی که قبل از باز کردن آگهی از آنها آگاه تر می شوند.
هنگامی که آگهی یک شرکت تنها شخصی است که در نتایج جستجو ظاهر می شود.
هنگامی که یک تبلیغ در مکانهای مختلف در نتایج جستجو ارائه می شود.
هنگامی که یک آگهی شامل یک گالری تصویر متحرک از محصول است.

 

 

تریستان صاحب یک شرکت تولید تجهیزات ویژه برای پیاده روی و کوهنوردی است. او هنوز در صنعت بسیار کم شناخته شده است ، اما آماده گسترش تجارت است.
از تریستان برای اینکه در معرض مارک تجاری خود قرار بگیرد ، از چه نوع کمپین تبلیغاتی Google استفاده کند و با تمرکز روی پیاده روی و صخره نوردی به مخاطبان آنلاین برسد؟
نمایش
خرید
تصویری
جستجو

 

اطلاعات وب سایت شما نشان می دهد که بسیاری از بازدید کنندگان موارد را در سبد خرید خود قرار می دهند اما روند خرید را کامل نمی کنند. شما می خواهید برای رشد شغل خود فروش را افزایش دهید.
چه کاری باید انجام دهید؟
رفع موانع: اطمینان حاصل کنید که روند پرداخت کارایی دارد و استفاده از آن آسان است.
تخفیف های بیشتری را ارائه دهید: سعی کنید با ارائه تخفیف تعداد بازدیدهای منحصر به فرد به وب سایت را افزایش دهید.
قیمت را پایین بیاورید: وقتی مشتری چندین خرید را انجام می دهد ، قیمت محصولات خود را کاهش دهید.
انجام آزمایش های روزانه: هر روز یک طرح جدید و یک رنگ بندی متفاوت را در وب سایت خود آزمایش کنید.

 

فروشگاه های اینترنتی گشت و گذار از طریق بن همیشه از ویترینی به میزبانی گوگل استفاده کرده است. مدیر او می خواهد با استفاده از تبلیغات کالای درون فروشگاهی ، خریداران را به فروشگاه جذب کند.
فواید این نوع تبلیغ برای Boards توسط Ben چیست؟
امکان نمایش محصولات و ذخیره اطلاعات برای خریدارانی که در Google جستجو می کنند و در فاصله 48 کیلومتری قرار دارند.
امکان نمایش محصولات و ذخیره اطلاعات در شعاع استاندارد 97 کیلومتری خریداران.
امکان شروع سفر به فروشگاه مشتری با یک لیست چاپی از محصولات موجودی ، ارائه نشانی اینترنتی و کمک به آنها برای حرکت از طریق Google Maps.
امکان نمایش محصولات و ذخیره اطلاعات به خریداران آنلاین که مایل به خرید مسافت های زیاد برای خرید کالایی هستند که یافتن آن در اینترنت سخت است.

 

چگونه مپین های خرید هوشمند می توانند تبلیغات محصولات فروخته شده توسط شرکت ها را بدون آنکه از آنها بخواهند وقت زیادی بگذرانند ، آسانتر کند؟
کمپین های خرید هوشمند همه بر اساس مدل های استاندارد و یک اندازه مناسب ساخته شده اند.
کمپین های خرید هوشمند کاملاً بر اساس محتوای بایگانی شده در وب سایت شرکت است.
کمپین های خرید هوشمند ویژگی های کلیدی خلاقانه و جایگذاری تبلیغات را به طور خودکار انجام می دهند.
کمپین های خرید هوشمند به طور خودکار قیمت محصولات را بر اساس منطقه تنظیم می کنند.

 

Brenda مبلمان سفارشی را طراحی می کند. او به تازگی اولین نمایشگاه ویترین خرید ویترین خود را به پایان رسانده است. او می خواهد آن را به خانواده اش نشان دهد.
چگونه می تواند آگهی خرید ویترین خود را پیدا کند؟
با تبلیغات دیگر متناوب خواهد بود و به طور تصادفی بعد از هر جستجوی Google در نوار کناری ظاهر می شود.
این امر باعث ارتقاء آگاهی از برند می شود و به عنوان مثال در بالای صفحه نتیجه جستجوی Google در "پاف عثمانی سفارشی" ظاهر می شود.
این موقعیت برای افزایش حداکثر تأثیر قرار دارد و به عنوان مثال در اولین و آخرین سوم ویدیوی YouTube که مبلمان نشان می دهد ظاهر می شود.
به روشی مناسب درج شده و در وب سایت شرکت منتشر می شود

 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها